Klantenservice 

Meest gestelde vragen

 

Kinderfeestje reserveren

 

Hoe reserveer ik een kinderfeestje of verhuurproduct?

 

Via Leukverjaardagsfeestje kan je op verschillende manieren zoeken. Je kunt bijvoorbeeld op plaats, thema, budget, of kinderfeestje thuis of buiten de deur zoeken.

Heb je een leuk kinderfeestje of springkussen gevonden? Dan kun je eenvoudig de beschikbaarheid checken.

Door op de knop “Check beschikbaarheid” te klikken en aan te geven wat de gewenste datum en tijdstip is.

Je ontvangt van ons een bedank mail met daarin ook de contactgegevens van de aanbieder.

De aanbieder van het kinderfeestje / verhuur product ontvangt ook een e-mail en zal snel als mogelijk contact met je opnemen om alles definitief te maken.

Betaling vindt rechtstreeks plaats. Daar hebben wij geen rol in. Wij funderen alleen als marktplaats om vraag en aanbod bij elkaar te brengen.

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe kan ik een vraag stellen aan de aanbieder van het kinderfeestje of verhuurproduct?

 

Deze vraag kan je via ons contactformulier stellen, wij zullen er dan voor zorgen dat je z.s.m. een antwoord krijgt op je vraag.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe worden de prijzen vastgesteld van de kinderfeestjes / verhuur producten

 

Wij zijn een onafhankelijk platform. De prijzen worden bepaald door de aanbieders van de kinderfeestje / verhuurproducten. Wij spelen daar geen rol in.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ben ik goedkoper als ik rechtstreeks bij de aanbieder van het kinderfeestje of verhuurproduct reserveer?

 

Nee, dat hoeft niet te zijn want de aanbieder van het kinderfeestje of verhuurproduct bepaalt zelf de prijzen, daarnaast bieden ze via ons ook speciale acties of tarieven.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe wijzig ik een reservering?

 

In dit geval neem je contact op met de aanbieder van het kinderfeestje / verhuurproduct, via het telefoonnummer of e-mail dat je kunt vinden in de bevestigingsmail.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

 

De aanbieder van het kinderfeestje/ verhuurproduct bepaalt de annuleringsvoorwaarden. Als je daar vragen over heb, plaatst deze vraag in het opmerkingenveld als je de beschikbaarheid gaat checken.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Wanneer moet ik betalen?

 

Je betaalt rechtstreeks aan de aanbieder van het kinderfeestje / verhuurproduct. Bij de beschrijving zie je staan welke vorm van betalingen er allemaal mogelijk zijn.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe wordt de betaling geregeld?

 

Leukverjaardagsfeestje werkt in principe als een marktplaats die aanbieders van kinderfeestjes en verhuurproducten met elkaar brengen. Je boekt direct bij de aanbieder  van het kinderfeestje / verhuurproduct en bespreekt met hem/haar de wijze van betaling.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe weet ik of ik een aanvraag heb gedaan?

Na het doorlopen van je reserveringsproces ontvang je een e-mail van ons met daar in de gegevens van jouw aanvraag. Heb je deze e-mail niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Hoe weet ik of de aanvraag definitief is?

Je ontvangt van de aanbieder van het kinderfeestje / verhuurproduct altijd nog een bevestiging van de afspraken. Als je deze nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met ons klantenservice.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ik heb geen bedankmail ontvangen.

 

Indien je na het reserveren geen bedankmail hebt ontvangen dan is deze mogelijk in je spam box blijven hangen. Indien je in je spam box en je inbox geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
 

Waarom neemt de aanbieder nog contact met mij op op de aanvraag te bevestigen?

 

Omdat de aanbieder graag aan kan geven of de gewenste data nog beschikbaar is  en of de gegevens juist van de jarige job en de aanvrager.

 

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn account
 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Door je aan te melden via de aanmeld knop (rechtsboven van de pagina) en bij het afronden van je aanvraag. Voer hier je naam, e-mail adres, wachtwoord in en de bevestiging van je wachtwoord. Aan het door jou ingevoerde e-mail is direct het account gekoppeld. Je bent direct ingelogd.  Het aanmaken van een account is wel verplicht om een kinderfeestje of verhuurproduct te reserveren.

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wachtwoord vergeten

Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Log in’ rechtsboven van je pagina. Vervolgens klik je op ‘Reset wachtwoord’. Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Hoe kan ik mijn account verwijderen?

 

Als je je account bij Leukverjaardagsfeestje.nl wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.


Wordt je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Klachten

Heb je een klacht over de service die Leukverjaardagsfeestje.nl als intermediair heeft geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk proberen op te lossen. Indien het gaat om spoedeisende vragen met betrekking tot een lopende reserveringsaanvraag, krijg je doorgaans binnen een uur een reactie. Wij streven ernaar je klacht binnen 48 uur op te lossen, hiervoor zijn wij echter vaak afhankelijk van de openingstijden en medewerking van de aanbieder van het kinderfeestje of verhuurproduct waar de aanvraag bij gedaan is. Indien je een dringende vraag of klacht hebt voor de aanbieder van het kinderfeestje of verhuurproduct, adviseren wij je direct contact op te nemen met de aanbieder. Het telefoonnummer vind je in de bevestigingsmail die wij je direct na je aanvraag gestuurd hebben.